Valoració de la primera sessió

 

Com a valoració global d'aquesta primera sessió a l'inici d'una assignatura del tot diferent de la resta, podríem concloure connotacions força positives.

S'ha de dir que no vam començar del tot a cegues en aquesta assignatura, ja que els companys d'altres seminaris ens havien posat al corrent, fent una pinzellada de la seva experiència personal. Però penso que complirà amb nota totes les meves expectatives. Jo no sóc una persona de posar-me masses expectatives, ja que prefereixo deixar fluir la situació i que vagi sorprenent a cada pas que avancem. Però el que si és cert, és que era estrictament necessària realitzar aquesta assignatura amb relació al grau que estem estudiant. Ja que ha estat un any diferent i ple de reptes per la virtualitat de la situació a causa de la Covid que estem vivint tots en l'actualitat i que ens afecta a tots per igual. Això ha provocat segons la meva visió, crear una espècie de ''repressió'' entre els companys de classe, que espero a través d'aquesta assignatura a poc a poc ens deixem anar, anem fluint en el context i incitar a aquesta participació tan necessària per a la comunicació entre el grup classe.

Dit això doncs, de moment només tinc paraules positives per a definir la sessió viscuda de la setmana passada. Penso que és una assignatura que a part de treure'n molt aprenentatge, és una oportunitat per potenciar aquelles habilitats comunicatives que altres contextos no ens brinden l'oportunitat, i que en podrem extreure molt suc. Personalment, em vaig sentir molt còmode amb la realització de la sessió anterior, ja que gaudeixo molt d'aquesta dinàmica.





Comentarios

Entradas populares de este blog

Quarta sessió: La respiració

Exercici setmanal