Posant a prova el meu cos i la meva veu

 


En aquesta primera sessió presencial de l'assignatura se'm va fer impossible poder-i assistir a causa de la covid. Vaig donar positiu i vaig haver d'estar 10 dies confinada en aillament. Aixi que no vaig poder assistir-hi de forma presencial, però em vaig espavilar per poder-me posar al dia i al corrent del funcionament de l'assignatura.

Em van explicar doncs que al arribar van col·locar les màrfegues per tombar-se i començar l'experimentació amb el cos. Aixo va donar lloc  a uns dels primers contactes amb el famos ''eix central''; es tracta d'un eix imaginari que passa pel centre del nostre cos i fa que la nostre postura es mantigui recta, en equilibri.

Un cop havent experiemntat amb alguns exercicis el nostre cos, es van disposar a donar-li el protagonisme a la veu. A traavès d'activitats de projecció de veu, notant allò que els hi passava a les nostres cordes vocals en funció de que feiem.

En definitiva la meva sensació del que ens portarà aquesta assignatura es sobretot l'autoconeixament, ja que molts de nosaltres no en som ni conscients del que som capaços a nivell de cos i veu. I per altre banda, es una assignatura que ens ajudara a desinhibir-nos.





Comentarios

Entradas populares de este blog

Quarta sessió: La respiració

Exercici setmanal