Sessió 7 comunicació és emoció

 

Que hem fet avui?

En la sessió d'aquest divendres dia 28 de maig, hem dedicat la major part de la sessió a la veu, com ja es d'esperar. Hem estat treballant factors com: l'entonació, la velocitat, l'expressió corporal, la tonalitat, etc, mitjançant diversos exercicis per a practicar-ho de la forma més eficient que fos possible. 

Per començar aligual que a moltes sessions hem començat per recitar tots el mateix  embarbussament de forma individual, però cada un de nosaltres li afegia una emoció i/o entonació diferent. 

A continuació, ens hem dividit per grups de tres persones i ens hem hagut d'explicar una anecdota tots tres mútuament, en forma de mimica. No podies expressar res verbalment, havia de ser tot comunicació no verbal a trevés de les teves expressions corporals i emocions que volies transmetre. Al finalitzar aquesta activitat en grups, ho haviem de posar en comú amb gran grup. S'ha de dir que no vem poder fer la volta sencera i no va tocar realitzar-ho a tothom, jo només vaig fer-ho amb grup petit ja que no em va donar temps de compartir-ho amb gran grup. Però explicava com em sentia al llevar-me, que el meu sentiment era de nerviosisme ja que seguidament a la seguent classe d'aquesta assignatura, em tocava presentar i em sentia un pèl nerviosa pero alhora euforica dels sentiments que em causaven els propis nervis.

Com a cloenda de la sessió, hem hagut de recitar una petita frase, i presentar-la en diferents formats i emocions. Per exemple podies dir: ''M'encanta anar a la platja'' o ''M'ENCANTA ANAR A LA PLATJA!!!''. 

La forma en la qual expressem les coses, li canvia completament el significat i per això es tan important treballar-ho i ser conscients d'això. La frase en si es totalment objectiva, però la manera amb la qual decideixes transmetre-la es totalment subjectiva i que com he dit, fa canviar el sentit i significat d'aquesta.

Com a resum final, n'extrec una molt bona sensació d'aquesta classe, ja que em vaig sentir més alleujerada de cara a enfocar la presentació que tenia seguidament. Noto que aquestes classes m'ajuden a obrir-me, un cop realitzades em sento per dir-ho d'alguna manera més ''comunicadora''.








Comentarios

Entradas populares de este blog

Quarta sessió: La respiració

Exercici setmanal