Sessió 8 improvització


Aquesta darrera sessió és l'anterior al test final de l'assignatura ja...No em crec que estiguem a un pas d'acabar aquest primer curs.

Per començar a encarar aquesta sessió, vam començar per estirar-nos, prenent consciència de la respiració, bé és una activitat que no em venia de nou ja que ja l'haviem pràcticant amb anteriors sessions, i ja se que la finalitat no es la relaxació, però s'ha de dir que ami personalment em relaxa molt notar les parts del meu cos i anar-les sentint i analitzant. A continuació, més endavant  vem practicar un exercici de resonància, i notar les vibracions del nostre cos i com reaccionava aquest. 

Despres al finalitzar això, cantant vam tornar a pràcticar com enfocar la veu de manera correcta. Tenint en compte una nota, la qual cosa ens va ajudar en aquesta projecció de la veu i la intensitat que recorrim.

Per concloure la sessió,  seguidament de forma voluntaria hem realitzat un exercici d'improvització. El qual consistia en incitar i/o recomanar un llibre, una pelicula, una recepta culinaria, etc. sense prèvia preparació, per veure que sortia en aquell precís moment. Van anar sortint persones ha exposar. Aquesta mini presentació havia de ser breu i de forma molt informal. S'ha de comentar però, que en aquesta sessió només va donar temps de fer-ho 3 persones, aixi que suposo que les altres encara queden a l'aire pendents a realitzar.

En aquesta ocasió jo no vaig presentar, però en definitiva, podriem dir que un dels trets meus a millorar de cara a les presentacions es relexar aquesta energia que tinc al comunicar. Reduir una mica aquesta força, per tal de poder transmetre més pacificament les coses que vull expressar i no fer perdre l'interès dels oients. Tot practicant alguns dels exercicis apressos en aquestes sessions, com la respiració o la bona posició del cos en peu, ja que això farà influir molt al llarg de la presentació i a la meva manera d'expressar i entonar la veu tanmateix.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Quarta sessió: La respiració

Exercici setmanal